2012/08/29

Fall tunes.



Itse löydän kyllä huomattavasti paremmin syksyyn sopivaa musiikkia kuin esimerkiksi letkeää kesämusiikkia (mutta Real Estate ja Tennis ajavat siinä hyvin asian!!). Asia on selitettävissä pääosin melankolisella musiikkimaullani. Tässäpä kaihoista musiikkia, pääosin hyvin kitarapainotteista. Ai että, itse ainakin tykkään. Pari uutta suosikkia, paljon vanhoja suosikkeja.

P.S Erityisen koukussa olen St. Vincentin kipaleeseen Just The Same But Brand New, joka löytyy Actor-levyltä. Joku oli kirjoittanut, että sen olisi pitänyt olla levyllä viimeinen kappale. Olen samaa mieltä. No, laitoin sen soittolistalleni viimeiseksi.

Kuvaa klikkaamalla Spotify-soittolistaan. Laitoin kyllä myös tuohon vasemmalle blogin alareunaan Spotify-playerinkin.
Kuva viime syksyltä entisen asunnon ikkunasta, jonka takana varsinkin kuvanottohetkellä viiletti satoja naakkoja. Kaipaan sitä näkyä. 

3 kommenttia:

  1. Mulla on syksy-lista työn alla, ja näköjään 3 samaa biisiä kuin sulla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, teit ihan samanlaisen kommentin mun kesä-soittolistan jälkeen :D Paitsi että sulla taisi olla kaksi samaa.

      Poista
    2. P.S Oliko mulla ollut aina sanavahvistus kommenteissa vai mistä ihmeestä se oli tullut? Ne on ihan kamalia, koska ovat yleensä niin epäselviä!

      Ja yksi juttu mua mietityttää on, että lukeeko ihmiset vastauksia kommentteihin jälkeenpäin :D Kaipa ainakin nämä suorat vastauskommentit saisi sähköpostiin tms, kuten kommentit :)

      Poista

Kiitos kommentista!